lördag 1 december 2012

Garderobsutfyllnad

Så vad var det då som fick följa med mig hem från SATS-shoppen i torsdags? Jo, ett träningslinne (tänka sig) som sitter heeeelt perfekt, man skulle kunna tro att Nike kidnappat min kropp och gjort linnet efter den, så bra satt det! Linnet fanns även i rosa och nu går jag och små-funderar på det där linnet, det är sällan man hittar något med så bra passform. Det blev även en ny sportbh, mina gamla börjar bli så slitna och urtvättade att jag lika gärna kan binda en gammal näsduk (osnuten) kring mariekexen, det ger ungefär samma stöd. Och sist av allt slank en snygg Tischa ner i påsen, är det ta 3 betala för 2 måste man ju utnyttja det!

Jag har dock lovat mig själv att efter utbildningens slut ska jag göra en radikal rensning i min garderob, det finns ganska gott om gamla prylar som aldrig används för att de just har näsdukseffekten eller för att de används så många gånger att hur man än tvättar och sanerar så luktar de ändå inte hallon. Ut med det gamla, så får man mer plats för nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar