måndag 3 december 2012

Kära tomten


Efter en helg som gått alldeles för fort och efter en heldag i gymmet med praktik bjuder jag här på ett smakprov från min önskelista, förutom det vanliga (som tomten verkar glömma bort varje år) som pengar på kontot, fler timmar på dygnet och snygga axlar önskar jag mig en Calipermätare, så att jag kan mäta underhudsfettet på alla mina nära och kära, Nike Fuelband, så att jag kan hålla koll på tid, kalorier och en rad andra funktioner samtidigt som jag ser lite lagom cool och snygg ut. Jag önskar mig även ett par grymt snabba löparskor, gärna i samma snabb-klass som de som pryder Mr. Bolt. Självklart önskar jag mig även annat, som inte har med träning att göra, men det känns oväsentligt i det här sammanhanget.

Överst på listan står såklart en PT-licens, men eftersom denna bör vara fixad redan innan jul så är det nog bäst att jag tar tag i mig själv och pluggar lite, i det här fallet vågar jag inte lita på mannen med den röda luvan och det långa skägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar